Дистанційне навчання 8-А клас

29.05.2020
Тема: Повторення
Д/З Повторити лексику теми" Countries,people,lifestyle:the UK and Ukraine" c.115-152



27.05.2020
Тема: Повторення

Д/З Повторити лексику теми " Listening to music" c.89-113

22.05.2020
Тема: Повторення

Д/З Повторити лексику теми" Books and writers" and " Listening to music" c.61-113
20.05.2020
Тема: Повторення
Д/З Повторити лексику теми" Mass media: the press" and "School life".

15.05.2020 П'ятниця
Тема: Граматичний куточок.
Пройдіть за посиланням https://vseosvita.ua/go  введіть код vgm021
або https://vseosvita.ua/test/start/vgm021
УВАГА! КОНТРОЛЬНА РОБОТА БУДЕ ДОСТУПНА 3 ДНІ.


13. 05. 2020                                                                                  Середа
 Тема:Контроль говоріння
Мета. Здійснити контроль умінь і навичок учнів робити письмові висловлювання з використанням граматичних явищ, що вивчались у 8 класі.
Добрий день, діти!
Сьогодні ви маєте написати зв'язне  висловлювання з використанням слів теми
"Країни і люди. які живуть у цих країнах".
Подивіться на впр. 5, с. 142.
Перед вами висловлювання на тему "Україна, облась, у якій я живу".
Треба вставити слова за змістом. наприклад:
I live in Donetsk region. It is in the south-east of Ukraine.
Роботу виконуйте на окремих аркушах. Аркуші зберігайте у робочих зошитах.

Write a short report on the Topic 
"The Region I Live In"


Бажаю успіхів. 

08. 05. 2020          П'ятниця                                          Тема уроку. Стилі життя людей різних країн. Звичаї, традиції.
                     (Countries. People. Lifestyles)
                      Граматичний куточок
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмови на країнознавчу тематику.
Сьогодні ми поговоримо про Україну. Впевнена, ви без утруднень впораєтесь із перекладом тексту "Сім чудес України" (Sevsn Wonders of Ukraine), адже ви знайомились з ними і у попередніх класах на уроках англійської мови. Просто у тексті 8 класу фактів про історичні, архітектурні й природні пам'ятки трішки більше. Розглянемо активний словничок тексту:
 * a fortress - фортеця;
 * a castle - замок;
 * a canyon - каньйон (глибока ущелина; долина між кручами, вимита річкою);
 * a cave - печера;
 * embroidery - вишивка;
 * jewellery - ювелірні прикраси;
 * herbs  - трави, рослини;
 * medieval - середньовічний;
 * to survive  - виживати;
 * a fortification  - фортифікація, укріплення;
 * a crossroads  - торгове перехрестя;
 * a settlement - поселення.
Текст ви прочитаєте після уроку. А зараз ми повторимо граматичний матеріал
  "Неозначені займенники" (The Indefinite Pronouns) - хтосьщось, десь - матеріал, що вивчався у 7 класі. Подивіться на граматичний конспект (Grammar Lab) на с. 138.
Можна доповнити цей конспект наступними опорними таблицями

Тепер можна виконати вправу 3, с. с. 138 - 139 письмово.
Д /З
Прочитати текст "Seven Wonders of Ukraine" (впр. 4, с. с. 141 - 142), перекладіть усно.
Виконати впр. 5, с. 142 усно.


06.05.2020 Середа.
Тема уроку. Країна Велика Британія на карті Європи.
Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці ви маєте прочитати текст впр. 2, с. с. 131 - 132 "The Land of Great Britain" (Країна Велика Британія)Перед читанням тексту зверніть увагу на географічні назви, які використовуються в тексті. У попередньому навчальному році (7 клас) ви вивчали граматичний матеріал "Використання артиклів з власними і географічними назвами". На стор. 133 наводяться приклади використання артикля the з географічними назвами, або його відсутність (це так званий нульовий артикль). Перегляньте також граматичний довідник підручника на стор. 198 - 199. За необхідністю можна зробити конспект даного граматичного матеріалу у другій частині словника (Article the with Geographical Names).
 Завдання тексту передбачає вставити пропущені факти / речння, які доповнюють зміст тексту. Виконайте завдання усно.
15 травня буде проводитись контроль письма (знання граматичних навичок).
Для цього дієслова у реченнях треба буде ставити у необхідний час і стан.
На кожному уроці ми приділяємо увагу цьому питанню.
Сьогодні такий аналіз ми зробимо на прикладі впр. 7, с. 130.
Запишіть речення зі вставленими варіантами (я подаю їх у тестовому форматі),
 проаналізуйте обраний час (Present Simple, Past Simple, Present Continuous, Past Continuous, Present Perfect, Future Simple) і стан дієслова (Active /Passive):
1. ... have visited ...,    have never been (to) ... .
2. ... does ....consist of?
3. ... was reading ...., came.
4. ... will have .... .
5. ... is going to be / will be ... .
6. ... listens (to) ... .
Як бачимо, дієслів у пасивному стані не використано.
Д /З
Повторити правила використання артиклів з власними і географічними назвами.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 08. 05. 2020

29.04.2020 Середа
Тема: Контрольна робота
Пройдіть будь ласка тест за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код rqm560
 або https://vseosvita.ua/test/start/rqm560
Бажаю успіхів!
24.04.2020 П'ятниця
Тема:Підготовка до контрольної роботи.
Контрольна робота буде 29.04.2020. Давайте повторимо правила: часи дієслів активного та пасивного залогу.(див. попередній урок).Бажаю успіхів.


22. 04. 2020 Середа
Тема уроку. У світі музики (The world of music)
                     Граматичний куточок
Добрий день, діти!
Наш сьогоднішній урок - останній в темі "У світі музики". Я впевнена, що вокабуляр цієї теми збагатив ваш внутрішній світ; ви вивчили назви музичних інструментів і жанри (стилі) музики англійською мовою. Це є звичайне досягнення для кожного з вас. Тема також допомогла удосконалити мовні (граматичні) знання і поповнити граматичну скриньку правилами використання пасивного стану (Passive Voice).
Давайте поговоримо на музичні теми, використовуючи правила Passive Voice.
Наведена нижче таблиця допоможе вам ще раз згадати формули пасивного стану граматичних часів, які ми вже вивчили:
Present Simple Active                                                        Present Simple Passive
дієсл. І форми                                                                    to be (am, is, are) +діесл. 3 форми
3 ос. одн. -s
Past Simple Active                                                             Past Simple Passive
дієсл. 2 форми                                                                   to be (was, were + дієсл. 3 форми
(правильне дієсл. + ed)
(неправильне дієсл. див табл.)
Future Simple Active                                                         Future Simple Passive
shall / will + дієсл. 1 форми                                              shall / will be + дієсл. 3 форми
Present Perfect Active                                                        Present Perfect Passive
have / has + дієсл. 3 форми                                               have / has been + дієсл. 3 форми
Нагадаю також мету використання активного і пасивного стану.
Підмет активного стану допомагає визначити дію, яку він сам і виконує (виконував, буде виконувати ...). Наприклад:
Співак виконав пісню бездоганно. 
(The singer has performed the song prfectly).
Підмет пасивного стану допомагає визначити дію, яка виконується (виконувалась, буде виконана....) не самим підметом, а додатком цього речення, тобто особою чи предметом, який виконує цю дію. Наприклад:
Пісня була виконана співаком бездоганно. 
(The song has been performed by the singer perfectly).
Д/З впр. 4, с. 114 Підготуватися до контрольної роботи,яка буде на слідуючому уроці,по темі музика та часи дієслів. Бажаю успіхів.

Немає коментарів:

Дописати коментар