Дистанційне навчання 11-А клас

28.05.2020
Тема:Повторення


Повторіть лексику тем:"The place of Ukraine in the world" and "Jobs for life".c.129-179

26.05.2020
Тема:Повторення


Повторіть лексику тем:"Effects of modern technology" and "In harmony with nature".c.90-120

21.05.2020
Тема:Повторення
Повторіть лексику тем:"Art as entertainment" and "The youth movement".

19.05.2020
Тема:Повторення
Повторіть лексику тем:"A civilised society" and "Food for life".

14.05.2020 Четвер
Тема: Контрольна робота
Пройдіть за посиланням  https://vseosvita.ua/go введіть код fms446
УВАГА! ДОСТУП ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ БУДЕ 2 ДНІ!

12.05.2020 Вівторок
Тема: Граматичний куточок.Пряма та непряма мова.
Є два варіанти передачі чийого-небудь висловлювання в англійській мові:
  1. Пряма мова (Direct Speech).
  2. Непряма мова (Indirect Speech).

Правила передачі прямої та непрямої мови

Пряма мова передається лапками та вважається окремим реченням. Після слів, що вводять пряму мову, зазвичай ставиться кома, а перше слово прямої мови пишеться з великої літери. Наприкінці прямої мови крапка або інший знак пунктуації ставиться всередині лапок:
She said: “I’m hungry.” – Вона сказала: “Я голодна”.
He said: “I’m going to play football.” – Він сказав: “Я збираюся грати у футбол

Непряма мова не вимагає використання лапок та коми, оскільки вона передає зміст прямої мови. Перед використанням прямої мови може використовуватися сполучник that, але це не є обов’язковим:
She said that she was hungry. – Вона сказала, що вона голодна.
He said he was going to play football. – Він сказав, що збирається грати у футбол.
Як бачимо, під час передачі непрямої мови змінився час підрядного речення. Це називається узгодженням часів. Як правило, при переході прямої мови у непряму, відбувається “відкочування” часу назад. Нижче є таблиця, на якій показана зміна часів у непрямій мові:
 Час у прямій мові Змінюється на час у непрямій мові
 Present Simple Past Simple
 Past Simple Past Perfect
 Future Simple Future Simple in the Past
 Present Continuous Past Continuous
 Past Continuous Past Perfect Continuous
 Future Continuous Future Continuous in the Past
 Present Perfect Past Perfect
 Future Perfect Future Perfect in the Past
 Present Perfect Continuous Past Perfect Continuous
 Future Perfect Continuous Future Perfect Continuous in the Past
Past Perfect та Past Perfect Continuous не змінюються. Past Simple також не змінюється на Past Perfect якщо вказана точна дата:
He said: “I was born in 1970.” – Він сказав: “Я народився у 1970 році”.
He said that he was born in 1970. – Він сказав, що народився у 1970 році.
При переході прямої мови у непряму також змінюються й деякі займенники, прислівники часу та місця:
 Пряма мова Непряма мова
 this that
 these those
 now then
 today that day
 tomorrow next day
 the day after tomorrow 2 days later
 yesterday the day before
 the day before yesterday 2 days before
 ago before
 here there
 this week that week
 last week the week before
 two days ago two days before
 next week the next week
Приклади:
Пряма моваНепряма мова
She told me: “I’m playing chess.”
Вона сказала мені: “Я граю в шахи”.
She told me (that) she was playing chess.
Вона сказала мені, що грає в шахи.
 They said: “We will be waiting for you.”
Вони сказали: “Ми будемо чекати на вас”.
 They said (that) they would be waiting for us.
Вони сказали, що будуть чекати на нас.
 Jack said: “Today I’m playing football.”
Джек сказав: “Сьогодні я граю у футбол”.
 Jack said (that) he was playing football that day.
Джек сказав, що він грає у футбол в цей день.
 Mary said: “I will come tomorrow.”
Мері сказала: “Я буду завтра”.
 Mary said (that) she would come next day.
Мері сказала, що вона прийде наступного дня (завтра).

Запитання у непрямій мові

У непрямій мові питання мають прямий порядок слів, а знак питання в кінці речення замінюється на крапку.
У загальних питаннях головне та підрядне речення з’єднуються сполучниками if або whether:
She asked: “Have you seen my dog?” – Вона запитала: “Ви бачили мою собаку?”
She asked them if they had seen her dog. – Вона запитала їх, чи бачили вони її собаку.
У спеціальних запитаннях у непрямій мові головне та підрядне речення з’єднуються питальним словом:
She asked: “Where are you heading?” – Вона запитала: “Куди ти направляєшся?”
She asked me where I was heading. – Вона запитала мене, куди я направляюсь.

Наказові речення в непрямій мові

В таких реченнях використовуються слова to say, to tell, to order, to ask, to beg, а дієслово в наказовому способі змінюється у форму інфінітива:
Mother told son: “Clean this table.” – Мати сказала сину: “Прибери цей стіл”.
Mother told son to clean that table. – Мати сказала сину прибрати цей стіл.
Д/З Повторіть правила,та підготуйтесь до контрольної роботи з цієї теми.
07. 05. 2020                                                                        Четвер
Тема уроку. Освіта - шлях до майбутнього (Граматичний куточок)
Добрий день, учні!
Сьогодні на уроці ви маєте повторити правила використання граматичних часів англійської мови (активний і пасивний стан).На попередніх уроках ми неодноразово повторювали формули граматичних часів активного і пасивного стану.
 Після опрацювання таблиць, які я розміщую на блозі, маємо згадати, що дієслова можуть також використовуватись у неозначених формах (інфінитив - the Infinitive, герундій - the Gerund і дієприкметники - Participle I, Participle II). Ці поняття вам знадобляться під час роботи над текстом впр. 9, с. с. 167 - 168 (For Better Or Worse).
З тестової таблиці після тексту ви повинні обрати правильний варійнт граматичного часу дієслова. Прочитайте тексті виконайте післятекстове завдання (усно).
Проаналізуйте обраний вами варіант.

Всі часи в англійській мові | таблиці часів англійської мови ...

     

Д /З
 Прочитати і перекласти слова - назви професій впр. 3, с. 169, знати переклад професій. За необхідністю зробити словникову роботу.

Бажаю успіхів. 
05. 04. 2020                                                                                           Вівторок
Тема уроку.
Налаштуйтесь на позитивний результат. (Focus On Positive Effects)
Добрий день, учні!
Давайте спробуємо обговорити психологічну сторону періоду, який починається в житті кожного з вас. Нам допоможуть словосполучення вправ 2, 3, с. 164.
Спробуйте вставити їх за змістом речень, які я пропоную вам перекласти і записати ( можливі різні варіанти, але вони мають бути змістовними):
1. I am sure I'll succeed in life because I ... .
2. It is very important to ... and make ... .
3. I advise you to ... .
4. Reasonable diet and normal sleep help to ... and ... .
5. Never be afraid of ... when discussing career issues.
6. If your friend isn't confident enough, try to do ... even if he doesn't ... .
7. Positive self-esteem gives you opportunities to ... .
8. To develop self-confidence try to ... .
9. If you focus on positive effects, you feel ... .
Запишіть і перекладіть речення на українську мову письмово.
Для виконання завдання запишіть дату

Tuesday, the fifth of May
Після виконаного завдання розгляньте підстановчу таблицю впр. 5, с. с. 165 - 166.
Спробуйте скласти речення, які також мають відношення до вашого майбутнього після закінчення школи. Можливі варіанти, наприклад:
If students are good at studies, they pass exams in Ukrainian, Maths, English and some other subjects.
If students are good at studies, they enter colleges, vocational schools and universities.
Виконайте завдання усно.
Бажаю успіхів. Наступний урок -  07. 05. 2020    


30.04.2020
Тема: Граматичний куточок.
Інфінитив та герундій.
https://youtu.be/miizOYLz1tM
В реченні герундій і інфінітив часто можуть виконувати одну і ту ж функцію, тому іноді буває важко вирішити, де потрібно використовувати герундій, а де – інфінітив. В даному розділі ми постараємося пояснити це максимально просто і зрозуміло.
1. Як герундій, так і інфінітив можуть виконувати в реченні функції підмета і присудок. Проте в більшості таких випадків набагато краще використовувати герундій, інфінітив у функції підмета і присудок використовується вкрай рідко, особливо в сучасному англійській. У наступних прикладах, речення, де використовується герундій, будуть звучати більш природно і варіанти з герундием більш ймовірні при використанні у повсякденному мовленні. Інфінітив підкреслює можливість чого-небудь і має філософський відтінок.
Наприклад:
Learning is important.
Вчення важливо.

To learn is important.
Вчення важливо. (Менш імовірний варіант.)

The most important thing is learning.
Найважливіше це вчитися.

The most important thing is to learn.
Найважливіше-це вчитися. (Менш імовірний варіант.)
2. Дещо складніше вибирати між герундием і инфинитивом в якості доповнення в реченні. У таких випадках герундій і інфінітив зазвичай не є взаємозамінними. Як правило, використання герундія або інфінітива залежить від смислового дієслова речення.
Наприклад:
He enjoys swimming.
Він любить плавати. (Дієслово enjoy вимагає після себе герундія.)

He wants to swim.
Він хоче поплавати. (Дієслово want вимагає після себе інфінітива.)
3. Деякі дієслова вимагають після себе герундій (список дієслів, що вимагають після себе герундій).
Наприклад:
She suggested going to a movie.
Вона запропонувала сходити подивитися фільм.

Mary keeps talking about her problems.
Мері продовжує говорити про свої проблеми.
4. Деякі дієслова вимагають після себе інфінітив (список дієслів, що вимагають після себе інфінітив).
Наприклад:
She wants to go to a movie.
Вона хоче сходити подивитися фільм.

Mary needs to talk about her problems.
Мері потрібно поговорити про свої проблеми.
5. Герундій часто вживається з присвійними займенниками, такими як his, her, its, your, their, our, John's, Mary's, the machine's, тощо, вказуючи, таким чином, хто або що здійснює дію.
Наприклад:
enjoyed their singing.
Мені сподобалося спів. (Займенник their показує, до кого відноситься дія, виражене герундием singing.)

She understood his saying no to the offer.
Вона зрозуміла, чому відмовився від речення.

Sam resented Debbie's coming late to the dinner.
Сем був незадоволений тим, що Деббі запізнилася на вечерю.

We discussed the machine's being broken.
Ми обговорили те, що машина була зламана.
6. Після деяких дієслів вживається іменник з инфинитивом. В деяких випадках використання іменника обов'язково, а в деяких іменник може не використовуватися (список дієслів, за якими слідує іменник з инфинитивом).
Наприклад:
The police ordered the man to stop.
Поліцейські наказали людині зупинитися. (Іменник використовується.)

She asked to leave.
Вона попросилася піти. (Іменник не використовується.)

She asked him to leave.
Вона попросила його піти. (Іменник використовується.)
7. Після деяких дієслів зазвичай вживається герундій, після них також може вживатися іменник з инфинитивом. У разі використання іменника з инфинитивом зазвичай змінюється виконавець дії (список дієслів, за якими слідує герундій або іменник з инфинитивом).
Наприклад:
advised taking the train.
Я порадив їхати поїздом. (Мається на увазі взагалі, без звернення до кого-небудь.)

advised him to take the train.
Я порадив йому їхати поїздом. (Саме йому, а не комусь ще.)
8. Існує багато конструкцій виду "go + герундій", які описують рухливі види спорту і деякі інші види діяльності (список конструкції "go + герундій").
Наприклад:
go swimming every weekend.
Я ходжу плавати в кінці кожного тижня.

Would you ever go skydiving?
Ви коли-небудь зважилися стрибнути з парашута?
9. Герундій може використовуватися після прийменників, в конструкціях виду "дієслово + прийменник". Заучувати всі такі конструкції не потрібно, потрібно лише пам'ятати, що герундии можуть використовуватися після прийменників!
Наприклад:
Leslie made up for forgetting my birthday.
Леслі вибачився за те, що забув про мій день народження.

He is thinking about studying abroad.
Він подумує про те, щоб вчитися за кордоном.
10. Майте на увазі, що в англійському також безліч конструкцій виду "прикметник + прийменник" і "іменник + прийменник"; після них також може вживатися герундій (список конструкцій "прикметник + прийменник", за якими слідує герундій і список конструкцій "іменник + прийменник", за якими слідує герундій). І, ще раз, заучувати всі такі конструкції не потрібно, потрібно лише пам'ятати, що герундии можуть використовуватися після прийменників!
Наприклад:
Sandy is scared of flying.
Сенді боїться літати. (Конструкція "прикметник + прийменник".)

Nick is anxious about taking the examination.
Нік хвилюється про майбутнє іспиті. (Конструкція "прикметник + прийменник".)

His interest in becoming a professional snowboarder was well known.
Його прагнення стати професійним сноубордистом було добре відомо. (Конструкція "іменник + прийменник".)

Thoma's story about seeing a grizzly bear war really exciting.
Розповідь Томи про те, як вона побачила грізлі, дуже хвилюючий. (Конструкція "іменник + прийменник".)
11. Після деяких дієслів може вживатися герундій або інфінітив, але з різницею в значенні (список дієслів, за якими слідує герундій або інфінітив з різницею в значенні).
Наприклад:
Nancy remembered getting married.
Ненсі пам'ятала, як вона вийшла заміж. (У Ненсі збереглися спогади про те, що вона виходила заміж.)

Fred remembered to bring sunblock to the beach.
Фред не забув взяти на пляж крем від засмаги. (Фред згадав, що йому необхідно взяти крем від засмаги, якщо він піде на пляж, і він взяв його.)
12. Після деяких дієслів може вживатися герундій або інфінітив з незначною різницею у значенні (список дієслів, за якими слідує герундій або інфінітив з тим же значенням).
Наприклад:
She likes swimming.
She likes to swim.
Їй подобається плавати.
Незважаючи на те, що різниця у значенні при вживанні герундія та інфінітива у наведених дієсловах дуже незначна, і в таких випадках герундій з инфинитивом часто можуть бути взаємозамінними, різниця все ж є. Використання герундія підкреслює, що мова йде про справжній діяльності, а використання інфінітива показує, що мова йде про можливу діяльності. З-за цієї незначної різниці, герундій і інфінітив не завжди можуть бути рівнозначними, як, наприклад, у наступних реченнях.
Наприклад:
The British reporter likes living in New York.
Британському репортеру подобається жити в Нью-Йорку. (Він живе в Нью-Йорку і йому це подобається.)

The British reporter likes to live in New York whenever he works in the United States.
Британському репортеру подобається жити в Нью-Йорку, коли він працює в Сполучених Штатах. (Йому подобається варіант або можливість життя в Нью-Йорку, коли він працює в Сполучених Штатах.)

like speaking French because it's such a beautiful language.
Мені подобається говорити французькою, тому що це такий гарний мову. (Коли я говорю французькою, мені подобається сам процес, і відчуття, які я відчувають при цьому.)

like to speak French when I'm in France.
Мені подобається говорити французькою, коли я перебуваю у Франції. (Я волію говорити французькою, коли я перебуваю у Франції.)
13. Існує безліч конструкцій виду "to be + прикметник", за якими зазвичай слідує інфінітив (список конструкцій "to be + прикметник", за якими слід інфінітив).
Наприклад:
They were anxious to begin.
Їм не терпілося почати.

She was delighted to receive such good feedback.
Вона була дуже рада отримати такий гарний відгук.

He is lucky to have such good friends.
Йому пощастило, що у нього такі гарні друзі.
14. Також існує багато іменників, за якими зазвичай слідує інфінітив (список іменників, за якими слід інфінітив).
Наприклад:
It was a good decision to move to San Francisco.
Переїхати в Сан-Франциско було гарним рішенням.

His wish to become an actor was well known.
Про його бажання стати актором було добре відомо.

Laura's desire to improve impressed me.
Бажання Лаури вдосконалюватися вразило мене.
15. Іноді інфінітив використовується в значенні "для того, щоб".
Наприклад:
He bought the English dictionary to look up difficult words.
Він купив словник англійської мови, шукати складні слова.

Janine sold her car to get the money that she needed.
Джанін продала машину, щоб  отримати гроші, які були їй потрібні.
Значення "для того, щоб" несуть у собі багато конструкції англійської мови:
too + прикметник / прислівник + інфінітив
Наприклад:
The box is too heavy to carry.
Ящик занадто важкий, його нести.

The television is too expensive to buy.
Телевізор занадто дорогий, його купувати.

Fiona ran too slowly to win the race.
Фіона бігла занадто повільно, виграти змагання.

We arrived too late to see the beginning of the movie.
Ми прибули надто пізно, подивитися початок фільму.
прикметник / прислівник + enough + інфінітив
Наприклад:
She is tall enough to reach the book on the shelf.
Вона досить висока, дотягнутися до полиці.

Brian was smart enough to enter the college at the age of 12. Брайан був досить розумний, поступити в коледж у віці 12 років.

Linda runs quickly enough to win the race.
Лінда бігає досить швидко, виграти змагання.
enough + іменник + інфінітив
Наприклад:
He has enough money to buy his own car.
У нього достатньо грошей, купити свою власну машину.

Cheryl owns enough books to start her own library.
У Шеріл достатньо книг, відкрити свою власну бібліотеку.

Diane needs enough time to finish writing her book.
Дайен потрібно достатньо часу, написати свою книгу.
16. Після деяких конструкцій слідує "-ing"-форма - дієприкметник теперішнього часу (список конструкцій, за якими слід "ing"-форма).
Наприклад:
He had fun fishing.
Він повеселився під час риболовлі.

They had difficulty finding a parking place.
Їм було складно знайти парковку.

She spent her time practicing the piano.
Він провела час, вправляючись грі на піаніно.
17. За дієсловами, що позначають місце, часто може слідувати "-ing"-форма.
Такі конструкції мають наступний вигляд:
дієслово місця + додаток місця + "-ing"-форма
список дієслів місця, за якими слідує "-ing"-форма).
Наприклад:
Sarah stood at the corner waiting for Tom.
Сара стояла на кутку і чекала Тома.

Melissa lay in bed thinking about her future.
Меліса лежала в ліжку і думала про своє майбутнє.

Don чіплялися to the side of the cliff looking down.
Дон зачепився за край скелі і дивився вниз.
18. Крім простих форм герундія та інфінітива, існують також continuous форма герундія та інфінітива, passive форма герундія та інфінітива і perfect форма герундія та інфінітива, і комбінації цих форм. Форма continuous використовується, щоб зазначити, що дія відбувається прямо зараз; форма passive використовується, щоб показати, що речення зазнає впливу з боку іншої особи або об'єкта; форма perfect використовується, щоб вказати на те, що дію вже завершено, як у минулому, так і в майбутньому. Вивчіть наведені нижче приклади, щоб мати краще уявлення про дані поняття. Також, для того, щоб краще зрозуміти різницю між перерахованими формами герундія та інфінітива, необхідно мати гарне уявлення про часи і стани в англійській мові.

Форми герундіяФорми інфінітива
Проста
(Simple)
The teacher enjoys teaching.
Вчителю подобається викладати.
The teacher wants to teach.
Вчитель хоче викладати.
Тривала
(Continuous)
Mr. Smith is really enjoying teaching his class.
Містеру Сміту дуже подобається викладати свого класу.
(Виглядає так само, як форма Simple.)
Mr. Smith would like to be teaching his class.
Містер Сміт хотів би викладати свого класу.
Пасивна
(Pasive)
The students enjoy being taught.
Студентам подобається, коли їм викладають.
The students want to be taught.
Студенти хочуть, щоб їм викладали.
Перфектна
(Perfect)
The retired teacher recalled having taught.
Вчитель на пенсії згадав, як колись викладав.
The teacher was expecting to have taught that already.
Вчитель розраховував, що він це вже дав.
Тривала
страдательная
(Pasive +
Continuous)
The students are enjoying being taught by such an exciting new teacher.
Студентам подобається, коли їм викладає такий чудовий новий учитель.
(Виглядає так само, як форма Passive.)
The students would like to be being taught by Mr Smith.
Студентам хотілося б, щоб їм викладав містер Сміт.
Перфектна
страдательная
(Passive +
Perfect)
The older students recalled having been taught that already.
Старші студенти згадали, що їм це вже викладали.
The students were expecting to have been taught that by now.
Студенти розраховували, що це вже дали.
Д/З перекласти речення на англійську мову:
Він ненавидить вчити вірші напам'ять.
Вона намагалася заспокоїти дитину, але дівчинка продовжувала плакати ,не кажучі ні слова.
Боб зупинився,щоб подивитись на годинник.
я дуже радий почути ваш голос і сподіваюся скоро звами зустрітись.
Ми не знаємо як вирішити цю проблему.
Лінда пропонує піти у кіно.Ви не проти приєднатися до нас.
Вони почули,як хтось стукав у двері.
Мені шкода,що я витратив усі гроші.Мені б хотілося купити цю футболку.
Я ніколи не забуду,як уперше катався на велосипеді.
Джулія припинила різати хліб і уважно подивилась на мене.Я не знав,що їй відповісти.
28.04.2020 Вівторок
Тема: Контрольна робота
Добрий день,діти. Сьогодні у вас контроль читання у форматі ЗНО.Пройдіть за посиланням і пройдіть тест.
https://vseosvita.ua/go  введіть код jzs880
або пройдіть за посиланням https://vseosvita.ua/test/start/jzs880
Бажаю успіхів!


23. 04. 2020                                   Четвер
Тема уроку. Про важливість вивчення іноземних мов.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо розмову про важливімть володіння інземними мовами, зокрема англійською.
Спробуємо знайти у тексті "Why to Learn English?" (впр. 6, с. с. 155-157)10 основних  причин, чому сьогодні молодим людям важливо мати у своєму арсеналі одну або навіть деілька іноземних мов, англійську обов'язково. Для цього треба закінчити наступні речення (можливі зміни у стані дієслова):
1.   The knowlesge of one or more foreign languages is included into ... .
2.   Englis is spoken in ... .
3.   About 50 countris in the world have English as ... .
4.   English is the official language of ... .
5.   Around 1,1 billion people speak English worldwide as ... .
6.   If you speak English, you will not have to worry about ... 
7.   If you speak fluent English, you will have more possibilities to ... .
8.   English skills are desirable when you ... .
9.   Your knowledge of English may be handy in .... , for ... .
10. English is not only ... , but the language of ... .
Для виконання завдання запишіть дату

Thursday, the twenty-third of April
Wednesday, the twenty-second of April
Перегляньте постер "Reasons For Learning English". Зробіть коспект у словнику (друга частина словника). Для озвучення постера можна використовувати наступні фрази:
 * Learning (knowing) English is important because it gives us (you) an opportunity to ...
 * Having fluent English it's easy to ... .

Пропоную також переглянути невеличку відеопрезентацію, яка запевнить кожного з вас у тому, що знання англійської мови сьогодні - це престижно, сучасно, цікаво і перспективно.
Це - шлях до успіху в житті! (English Opens the Door to Your Better Life!)
Намагайтесь повторювати і перекладати реченя, наскільки це для вас можливо!
Натисніть на посилання:
https://www.youtube.com/watch?v=4sHX3MiPGFc
Д /З 
Зробити конспект за постером, запропонованим на уроці.
Зробити словникову роботу за впр. 3. с. 158.
Бажаю успіхів. 


21. 04. 2020                                                                                Вівторок
Тема уроку. Освіта - шлях до успіху.
Добрий день, учні!
Сьогодні ми почали вивчати нову тему - "Education"
Давайте спробуємо активізувати активний словник теми, використовуючи слова і словосполучення, вивчені у попередніх класах. Пропоную  словниковий ланцюжок теми:
EDUCATION    secondary education  higher education  an educated person  knowledge  deep knowledge  knowledge of foreign languages → improve your language → language skills → the process of learning  → to madter your language → to develop your skills → to be successful in life →  ....  (дивись с. с. 154 - 155)
Також пропоную скласти свій словниковий ланцюжок, який починається зі словосполучення
FOREIGN LANGUAGES  one of the most widely spoken languages.....
Ці слова (словосполучення) ви маєте взяти з тексту "Why To Learn English?", який треба прочитати на уроці (впр. 6, с. с. 155 - 157).
Прочитайте текст, зробіть переклад, виконайте тестове завдання після тексту (усно).Словниковий ланцюжок надіслати для перевірки.
Завдання можна надсилати на мій email до наступного уроку. 
Бажаю успіхів. Наступний урок - 23. 04. 2020

Немає коментарів:

Дописати коментар