Дистанційне навчання 6-Б клас

28.05.2020
Тема: Повторення
Д/З повторити лексику тем:"Ukraine:Kyiv" and "School life" c.136-179

26.05.2020
Тема: Повторення

Д/З повторити ле:ксику тем:"Travelling" and "Great Britain:London"c.94-130

21.05.2020
Тема: Повторення
Д/З повторити лексику тем:"Food and drinks" and "Sport and games" c.54-93

19.05.2020
Тема:Повторення
Повторіть лексику тем:"My family and friends" and "Shopping".

14.05.2020 Четвер
Тема:Контрольна робота.
Добрий день ,діти!
сьогодні у вас остання контрольна робота.
Пройдіть за посіланням https://vseosvita.ua/go ввести код tsg128
або https://vseosvita.ua/test/start/tsg128
УВАГА! ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ДОСТУПНЕ ЛИШЕ 2 ДНІ!


12.05.2020 Вівторок
Тема уроку. Улюблені предмети (Favourite Subjects)
Добрий день, діти!
Сьогодні на уроці ми маємо повторити правила теперішнього часу (Present Simple) в англійської мови. Це правило можна використовувти для опису звичайних щоденних дій, коли йдеться, наприклад, про певний шкільний предмет.
Подиваться на впр. 5, с. 162. Це завдання ви виконаєте усно, але домовимось, що ви виконаєте його добросовісно.
Згадаємо, що у теперішньому простому часі (Present Simple) ми користуємось дієсловами без частки to , у 3 особі однини до дієслова додаємо закінчення -s (розгляньте таблиці).

А тепер спробуйте дотриматись цього правила під час виконання вправи.
Протягом уроку ще раз згадаємо назви шкільних предметів. Спочатку зробимо це за допомогою впр. 6, с. 162 ( вставити слова за змістом і перекласти текст усно), 
а потім впр. 2, с. 164. Ці діалоги ви маєте записати у зошити. За допомогою малюнків і фото ви легко здогадаєтесь, яким предметам і урокам у школі віддають перевігу учні Керол, Пітер, Тоні й Менді (подивіться на приклад). Веселі й сумні смайлики допоможуть вам правильно визначитись зі своїми відповідями. Діалоги запишіть за зразком.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 14. 05. 2020
07. 05. 2020                                                                                            Вівторок

Тема уроку.  Шкільне життя (School Life)
Добрий день, діти!
Тема "Шкільне життя" занурить нас у світ шкільних предметів, ваших улюблених уроків, видів діяльності на різних уроках, у світ дозвілля школярів.
Тема починається з повторення назв шкільних предметів.
Сподіваюсь, ви виконали впр.1 на стор. 160, зробили словникову роботу, навчились вимовляти назви предметів англійською мовою.
Тепер можна вказати свій улюблений предмет (свої улюблені предмети). Для цього подивіться на запитання  впр. 2 (а), с. 161. Давайте використаємо схожий зразок, зробимо це у формі діалогу:
 - What's your favourite subject at school?
 - My favourite school subject is Maths. I like counting and doing the sums 
(рахувати і розв'язувати задачі). And yours? (And what about you?)
 - My favourite subject is Art, because I like drawing and painting. 
Зверніть увагу
Українські дієслова можна перекладати англійською мовою, додаючи до них закінчення -ing, щоб показати, що дія відбувається часто, зазвичай, постійно... (якщо нам подобається щось робити, це може означати, що ми виконуємо таку дію часто, зазвичай, можливо постійно).
(learning, painting, drawing, running, jumping, reading and translating English  texts, acting the dialogues ...).
Наприклад:
I like doing the sums (learning about the past, learning about the nature (animals and plants), singing songs, drawing and painting pictures, working with a computer, playing sport games, running and jumping ... 
Спробуйте скласти свій варіант діалогу.
Тепер ми перейдемо на декілька сторінок уперед (під час виконання домашнього завдання ми знову повернемось на с. 161) і спробуємо поговорити про розклад уроків - our timetable (так ми ще раз повторимо назви шкільних предметів). Подивіться на впр. 1, с. 163. Спробуйте назвати уроки  розкладу дітей  на кожний день тижня (за зразком впр. 1(а), с. 163., а потім опишіть свій розклад за зразком впр. 1(b), с. 163. 
Д /З
1. Прочитати текст-лист впр. 3. с. 161, перекладіть усно.
2. Виконайте впр. 4. с. 161 письмово. зверніть увагу, що у реченнях 4, 5, 6 помилково використовується ім'я Ніна, а листа пише Оля. Це допоможе вам визначитись з правильними відповідями.
Бажаю успіхів. 
05.05.2020 Вівторок
Тема:Шкільні предмети.
https://youtu.be/_jYFHzuTxCA
https://youtu.be/2tdk3s1a3zo
Д/З с.162 впр.6 вставити пропущені слова,прочитати та перекласти. Відео читання та перекладу вислати мені на вайбер або телеграм або вотс ап 0509757012
Бажаю успіхів!

30. 04. 2020                                                                                     Червер
Тема уроку. Екскурсії по Києву. 
Добрий день, діти!
Сьогоднішній урок - останній з теми " Визначні місця Києва"
                                                    (Landmarks in Kyiv / The Sights in Kyiv). 
Як ви розумієте, треба підвести підсумок вивченого матеріалу. У наступному навчальному році ми повернемось до цієї теми, але те, що ви вивчили зараз, ви повинні чітко запам'ятати. 
Отже. почнемо!
1. Згадати і перерахувати англійською мовою всі назви визначних місць Києва (зробіть це зараз усно).  
2. Назвати визначення кожного з визначних місць, наприклад:   
* Khreshchatyk is the main street in Kyiv.
(Далі спробуйте сказати самостійно, використовуючи зміст впр. 2, с. 138, впр. 3. с. 141, впр. 4. с. 142, впр. 1. с. 143. впр. 4. с. 148 і. т. д.)                                                            
* The Golden Gate is a historical monument that was .... .
* Andriyivskiy Uzviz is a ... .
* St. Andrew's Churvh has a ... .
* Podil is the .... .
* Independence Square is located in ... .
* Kyiv-Pecherska Lavra is a ... .
* the House with Chimeras is a ... .
* Mariyinskiy Palace is a palace situated in an ... .
3. Згадати англійською мовою слова, які повинен знати кожний пішохід. пасажир, або просто турист, який подорожує великим містом , наприклад:
* тротуар, головна вулиця, світлофор ... (спробуйте продовжити цей список англійською мовою усно).
4. Вміти задавати запитання англійською мовою. Подивіться на вправу 5, с. 156. За моїм зразком задайте запропоновані запитання:
* Do you (often / always / sometimes) go sightseeing when you visit a big city (a new place)?
* Do you often take a map with you?
Далі самостійно складіть ще 6 запитань

Якщо ви впораєтесь із цими завданнями, можна сміливо продовжувати вивчати тему
"Екскурсії по Києву" у наступному році.
Д /З 
Виконати впр. 1. с. 160 усно (назвати шкільні предмети англійською мовою) і письмово (у словниках почати нову тему "School Life" і записати назви шкільних предметів.
Юажаю успіхів. Наступний урок - 05. 05. 2020


28.04.2020 Вівторок
Тема: Контрольна робота
Добрий день,учні! Сьогодні у нас контрольна робота,щоб виконати її вам потрібно пройти за посиланням
https://vseosvita.ua/go  та ввести код jmz813
або https://vseosvita.ua/test/start/jmz813
Бажаю успіхів!

23.04.2020 Четвер
Тема:Екскурсія по Києву.Прийменники.


ЯКІ ПРИЙМЕННИКИ БУВАЮТЬ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ?

Спочатку правило: прийменник – це частина мови, яка служить для зв'язку слів у реченні і словосполученні.
Для тих, хто вивчає англійську мову є погана новина – прийменників в ньому багато. Але слід зауважити, що з їх числа найуживаніших – тільки близько п'ятдесяти. Для кращого засвоєння матеріалу ви можете відвідати школу англійської мови в Києві.
Зазвичай англійські прийменники, згідно їх значенню, намагаються систематизувати за групами. Але слід пам'ятати, що один і той же прийменник в різних контекстах може мати різне смислове значення (наприклад, просторового розміщення, часу).

ПРИЙМЕННИКИ МІСЦЯ ТА НАПРЯМКУ (ПРОСТОРОВІ)

toдоI'm going to my mom (я їду до своєї мами).
into , inв, всерединіThreads are in a box (нитки знаходяться в коробці).
He went into the room (він зайшов всередину кімнати).
insideвсерединіHeart was beating inside the chest (серце билося в грудях).
outsideзовніThe lock was closed outside (замок був закритий зовні).
byбіляThe dog lay down by my feet (пес ліг біля моїх ніг).
atу, близькоThe car is at the store (автомобіль стоїть біля магазину).
upвгоруThe moon went up (місяць піднялася вгору).
downвнизSomeone goes down (хто то спускається вниз).
throughtкрізьThe bullet easily passed through the barrier (куля легко пройшла крізь перешкоду).
out ofзThe toy was pulled out of the box (іграшку вийняли з коробки).
alongуздовжChildren walk along the forest (діти йдуть уздовж лісу)
acrossчерезThe man reached across the table (чоловік потягнувся через стіл).
next toпоруч з, близько,
біля
The conductor stands next to the wagon (провідник стоїть поряд з вагоном)
besideпоручOn the photo the wife is standing beside her husband (на фото дружина стоїть поруч з чоловіком).
betweenміжThe ship passed between sandbanks (корабель пройшов між мілинами).
aheadпопередуAhead appeared beacon (попереду показався маяк).
in front ofперед,
навпаки
In front of the house there is an apple tree (прямо перед будинком росте яблуня).
onнаShe had red shoes on her feet (на ногах у неї були червоні туфлі).
behindзаBehind the wall grows a beautiful garden (за стіною росте гарний сад).
aboveнадThe starry sky was shining above him (над ним сяяло зоряне небо).
underпідDust will accumulate under the carpet (пил буде накопичуватися під килимом).
round/aroundнавколоA big city has grown up around the port (навколо порту зріс велике місто).
amongсередAmong mushrooms there are poisonous (серед грибів трапляються отруйні).

ПРИЙМЕННИКИ ТИМЧАСОВІ

aboutблизькоThe concert lasts about two hours (концерт триває близько двох годин).
afterпісляAfter Olga Irina went there too (після Ольги туди ж зайшла Ірина).
atвThe meeting will take place at 2 o'clock (зустріч відбудеться о 2 годині).
duringПротягомDuring the concert there will be two intermissions (протягом концерту буде два антракту).
forза,
протягом
He repaired the chair for 5 minutes (він відремонтував стілець за п'ять хвилин)
withinпротягомThe money will arrive within one hour (гроші надійдуть протягом години)
inчерезThe lesson ends in 5 minutes (урок закінчиться через 5 хвилин)
onпоWorking days will be on Friday inclusive (робочі дні будуть по п'ятницю включно).
till / untilдоMay I take the book until tomorrow? (Можна я візьму книгу до завтра?)
byдо (часу)I'll be back from work by 7 o'clock (я повернуся з роботи до 7 години).
beforeперед, доWe must meet before lunch (ми повинні зустрітися перед обідом).
sinceз тих пірMountain bicycles have been produced since 1972 (гірські велосипеди випускаються з 1972 року).
agoтомуThe event occurred two years ago (подія відбулася два роки тому).

ПРИЙМЕННИКИ ПРИЧИННІ

becauseбоI'm fighting because I'm fighting! (Я б'юся, тому що я – б'юся!)
on account ofза рахунокHe won on account of his great strength (він переміг за рахунок своєї великої сили).
thanks toзавдякиWe were saved thanks only to luck (ми врятувалися завдяки лише удачі).
in accordance withвідповідно доStudents must act in accordance with the rules (студенти повинні вести себе відповідно до правил).

ПРИЙМЕННИКИ ВІДНОСИНИ

withс, разомWe went camping with a big tent (ми пішли в похід з великою наметом)
withoutбезThe car is sold without an engine (автомобіль продається без двигуна)
aboutпро (чим (кому) то);
приблизно
The book has about three hundred pages (в книзі приблизно триста сторінок)
againstпротиTomorrow we will play against the team of the neighboring school (завтра ми будемо грати проти команди сусідньої школи)
besidesкрім, понадEveryone went out besides us (всі вийшли, крім нас).
exceptкрімEverything was in the luggage except one box (все помістилося в багаж, крім однієї коробки).
byза допомогоюI dug a pit by a shovel (я викопав яму лопатою).
forдляI want to buy ice cream for you (я хочу купити для тебе морозиво).
lessменшеI began to earn less (я став заробляти менше).

ЗМІНА ЗНАЧЕННЯ ДІЄСЛІВ

Приєднуючись до дієслів, прийменники утворюють так звані фразові дієслова, які за своїм значенням можуть дуже значно відрізнятися від вихідних.
Таких фразових дієслів і відтінків їх значення в англійській мові досить багато. Їх знання прийде з часом і практикою. Для початківця досить знати, що побачивши після дієслова прийменник, слід насторожитися і включити інтуїцію, або уточнити по словнику – яке ж конкретне значення це фразове дієслово має в даному контексті.
Наприклад:
  • break – ламати;
  • break down - зламатися, перестати працювати;
  • break into - вриватися, вломитися.
Або:
  • come – прибувати, приїжджати;
  • come about – траплятися;
  • come across - натрапити, випадково зустріти;
  • come along - йти разом;
  • come back – повертатися;
  • come in – входити;
  • come on - Давай!, Нумо!, Кинь!;
  • come off – вийти, відриватися (про гудзик і т.д.);
  • come out – з'являтися.
Аналог функції відміни за відмінками
Ті смислові особливості, які в українській мові передаються відміною за відмінками, в англійській мові передаються прийменниками. Порівняйте:
  • родовий відмінок (кого? Чого?) — прийменник of. Приклад - He's the best of my friends (він кращий з моїх друзів).
  • давальний (кому? Чому?) — прийменник to. Приклад - The boat stuck to the pier (човен причалив до пірсу).
  • знахідний відмінок (кого? Що?) — без прийменника. Приклад - put the chair in place (постав стілець на місце).
  • орудний відмінок (ким? Чим?) — прийменник with. Приклад - I ' ll eat strawberries with cream (я буду їсти полуницю з вершками).
  • місцевий відмінок (про кого? Про що?) — прийменник about. Приклад - A friend knows about me all (один знає про мені все).

В англійській мові прийменники можуть витворяти ще багато фокусів, в тому числі зростатися з іменниками, утворюючи з ними стійкі фразеологічні звороти. Їх велике різноманіття і різноманітність способів вживання не повинно лякати – те, що англійська мова стала найпоширенішою мовою в світі, показує, що його вивчення – цілком посильне завдання практично для будь-якого початківця.
Д/З Вставити потрібний прийменник.
( on,on,by,for,next,in,of,about)
Go straight ___ and take the second turn on the right.
There is no undeground _____ our small town.
The science museum is situated in front _____ the park.
I`m looking _____ the supermarket.
You can go there ____ bus.
It iis not far from here.Let`s go there____ foot.
The library is _____ to the school.
Just keep going. It`s_______five minutes.

21. 04. 2020                                                                                           Вівторок
Урок № 52 (№ 59 за календарним плануванням)
Тема уроку. Екскурсії по Києву. Туристам на замітку.
Добрий день, учні!
Ми продовжуємо екскурсії по Києву. Уявляємо себе туристами. До свого "Туристичного словничка" (TRAVEL VOCABULARY) сьогодні можна додати слова і словосполучення:
 - a guide - гід (екскурсовод);
 - a guidebook - книга - путівник;
 - a guided tour - екскурсія (турне) з гідом;
 - to go on a guided tour - відправитись на екскурсію з гідом;
 - to go sightseeng - оглядати пам'ятки (пам'ятні місця);
 - to visit a ... - відвідувати ...;
 - to take photos - фотографувати (робити фотографії);
 - to get lost - загубитись (у незнайомому місті).
Протягом уроку зробіть конспект вправи 2, с. 152, підкресліть обрані варіанти.
Звернітьувагу
 * вправа має некоректне завдання - словосполучення to go on a guided tour i to go sightseeing однаково підходять лише до ситуації речення 2;
 * слово typical або не використовується у вправі, або використовується у словосполученні
     a typical map.
 * деякі дієслівні форми потребують зміни у часі.
1. Tou should visit this art gallery. The exhibitions are really great there. 
2. I went on a guided tour in the old part of the city, Podil. 
    (або)
    I went sightseeing in the old part of the city, Podil.
3. I took lots of photos during my trip to Kyiv last year.
4. Please, call me in case you get lost.
5. This museum has an impressive collection of paintings. I think I'll go to visit the museum this afternoon.
6. Our guide was very good. She told us a lot of legends from the history of Kyiv.
7. You can get a (typical)map in the tourist information centre.
8. The guidebook you gave me was quite useful. It had all the necessary maps and brief information about the sights in the city I visited.
Запишіть дату
Tuesday, the twenty-first of April
На уроці 10. 04. 2020 мизнайомились із фразами, які б допомогли туристу комфортно почувати себе під час екскурсії, дізнатись про шлях до місця, що його цікавить тощо. 
Сьогодні на уроці ми знову поповнимо цей словник новими фразами ( запишіть їх у словник, другу частину словника):
Словосполучення спробуйте вивчити напам'ять.
Д /З
Прочитати текст - лист дівчинки Джейн до своєї бабусі (впр. 3, с. 153). перекладіть усно.
За бажанням виконайте письмово впр. 4. с. 153 (True / False). Є можливість мати додаткову оцінку.
Бажаю успіхів. Наступний урок - 23. 04. 2020

Немає коментарів:

Дописати коментар